AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Thursday 1 March 2012

~ AyAh... Adik RiNdU KaT AyAh SaNgAt2... ~






Tengoklah picture2 Allya kat atas tu... Picture2 tu aku snap tanpe diketahui olehnye. Ehhh.. Memanglah, tgh tido mane nak tau, yer x??. Issshhh aku ni pun. Xtaulah kenapa, stiap kali aku tengok picture ni ati aku tersentap. Terase macam sayu sangat2.. Mungkin disebabkan kerana aku teringat kot situasi n keadaan dia sebelum tido lena macam tu...

Kalau nak tau, sebelum dia tido tu. 1001 macam perangai dia. Menangis x henti. Sampai hilang suare, dah jadi serak. Mate dok bengkak dek banyaknye kuar air mate. Aku jadi ilang punca. Puas aku pujuk, macam2 dah aku buat tapi sumenye xmnjadi. Bagi susu x nak, dia buang, dukung pun x nak... Tido masuk boyan dia melalak. Tido aku popok pun lagi kuat tangisnye. Aku mandikan, manelah tau kot2 dia panas, sapu minyak 1 badan kot2 perut dia kembung, sakitke. Tapi sumenye x penuhi kehendak. Last2 aku plak dok nangis same...

Puas aku pujuk dia.. Col ayahnye plak xdpt. Sekurang2nye dapat gak aku sumber ilham. Diakan penyejuk n penenang jiwaku ketika naluriku bergerantakan. Last2 aku masukkan jugak Allya dalam boyan n bagikan kain pelekat ayahnye wat pemeluk... Dua kali henjut, terus lena tanpa susu plak tu... Ya Allah aiii, rupe2nye Allya rindu kat ayahnye... Cian adik... Adik rindu ayah yer syg, ummi pun same gak.. Rindu sangat2 kat ayah...  Mmmmuuuaaahhhhhh... Luv u syg, miss u so much.. Eeehhhhh, ni ape kes plak ni.. Da kuar dr tajuk ni.. Hehehehe, enterprem ckit jer. Bile lagi nak amik kesempatan... Time2 cmni la....

No comments:

Post a Comment