AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Friday 11 May 2012

~ BeRsAbArLaH... ~



Nukilan ini aku hadiahkan pada seorang sahabat. Seorang sahabat yang aku mengerti keadaan hatinya... Dari raut wajah dan caranya aku cuba membaca, dia sebenarnya derita dek kesedihan impiannya yang tak kesampaian... 

Perlahan-lahan aku mendekati dirimu walaupun aku tau kau tak  perlukan aku... Aku dapat merasainya.. FAHAM, ya aku faham akan kesedihanmu...

Sahabatku, walau aku tidak diberi ruang dan peluang untuk berada disisimu dan berkongsi kesedihanmu.. Aku mengerti...

Doaku semoga hatimu REDHA.. Redhakanlah hatimu sahabat... "Yakinlah melalui dugaan akan tersampainya kejayaan..

Gagal..?? Ya, kau gagal kerana kau kian  menghampiri kejayaan... Kecewa..? Ya kau kecewa kerana kau akan hampiri kebahagiaan".... Pintaku jangan sesekali terlalu mudah kecewa... Sebenarnya... Kebahagiaan tetap Allah akan beri untuk dirimu.... Insya Allah


No comments:

Post a Comment