AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Monday 7 May 2012

~ DoNuT SpEcIaL UmMi... ~


















Sebenarnya dah lama aku nak buat donut… Buat dengan air tangan sendiri. Tapi niat murni ni asyiklah tertangguh2. Anak2 aku sebenornye da lame minta aku buatkan donut. Yerla dengan bilangan dorang yang gamai, mane puas kalau makan donut yang dibeli. Ngup ngap, ngup ngap.. Tau2 da abisss... 


Last2 untuk penuhi kehendak mereka, aku buatlah jugak. Lagi pun sementara aku masih rajin!! Kalau da sampai musim malas nanti, alamatnye ke lautlah… Untuk percubaan yang pertama ini, resepinye dari mane lagi kalau tak kat internet.Tak tahulah resepi ini yang terbaik atau tak. Yang pentingnye aku try jer la. Janji jadik. Anak2 kate : Terrrrbaikkkkkk... So nak tau jadik ke tak, mohlah kite sesame belek picture2 di bawah ini…











No comments:

Post a Comment