AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Thursday 10 May 2012

~ HaTiKu RiNdU... ~





Tika ini...
hatiku terlalu rindu
dalam kesayuan aku mengadu
aku ingin lebih dekat denganmu
ternyata dari apa yang berlaku
cintaku kian subur terhadapmu

aku bahagia tanpa sedikitpun dusta darimu
kau terus memberi dan memberi
tanpa ku pinta kau tetap memberi jua
kau sungguh pemurah

kadang2 aku leka
bila hilang baru aku sedar semua segala...
Maka hari2 aku harus bersyukur
lafazkanlah dari hati "ALHAMDULILLAH"

teringat kembali
tangisan demi tangisan
persoalan demi persoalan
dan puas aku menangis
merayu2

dugaanMu hebat belaka
aku mahu keluar dari kolam kesedihan ini
aku gagahi
redhakan hati

terima segala yang terjadi

ku hayunkan langkah bermula
dengan memuhasabahkan diri

harapan muncullah
 hikmah yang tersembunyi
ketentuan Allah pasti terbaik untukku...

No comments:

Post a Comment