AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Monday 7 May 2012

~ ToLoNgLaH... ~




Bintang…
Pernahkah kau ingat satu tanyaku dulu…
Ketika aku sedang menengadah di bawah sinarmu.
Terduduk di antara rerumput kering
Kala itu aku menyapamu, bintang
Bintang….
Satu tanya itu belum jua kau jawab…
Hingga saat ini aku kembali terduduk.
Dengan air mata yg menitis deras…..
Sederas rintik gerimis.
Bintang…
Pernahkah kau bayangkan…
Betapa sakit ini semakin menderaku..
Tapi aku punya cinta, bintang….
Inilah yang membuatku hidup.
Inilah yang membuatku bisa bertahan
Pernah aku memohon di hadapan Yang Maha Esa.
Berikan aku kebahagiaan…
Berikan aku peluang
Untuk mencintainya…
Untuk memberikan pengabdianku padanya.
Bintang….
Tolonglah jawab pertanyaanku ini
Tolongggglahhh....
Untuk kali ini sahaja…


No comments:

Post a Comment