AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Tuesday 15 May 2012

~ SuKeAtI AkULaH... ~



Aku selalu tekankan kat sini, bahawasanya aku kurang gemar orang baca blog aku n nak kutuk2... Di atas sebab musabab itulah maka tiade siape pun diizinkan untuk mengulas. Ulasan tersebut hanye kepada Pengguna Berdaftar. Ehhh, benaunye ape masalah ko ni.. Sedaulah diri ko sikit, kehadiran ko menjenguk blog aku langsung aku tak undang. So apehal plak nak kutuk2. Apehal nak ulas2. Kalau betul, kutuklah depan2 n ulaslah depan2.. Ni kenape tidak? Takut ke aku mengetahui bahawasanya ko tu adalah salah seorang pengunjung blog aku n pengintai senyap life aku??? Gitu eehhhh...

Aku terpakse luahkan di sini sebabnye aku tahu n yakin ko akan bace entry aku ni. Aku nak bagitau ko, ape yang terkandung n terpaparnye di dalam blog aku ni adalah asam garam n suke duke perjalanan hidup aku sehari2. Biarlah aku hidup dalam dunia aku sendiri.. Kenape ati perut ko sakit sangat??? Sekiranye aku nak mengutuk orang pun, selain aku kutuk dalam hati akan aku share kutukan aku tu melalui blog ni.. Sebabnye blog ni adalah salah satu tempat untuk aku meluahkan isi hati n pendapat aku.. Tak kira laa pendapat aku tu salah atau betul pada penilaian orang lain.. Ini blog akukan, untuk ape aku kisahkan penilaian orang terhadap kate2 aku tu...

Kenapa aku mesti nak kena pikir ayat2 yang sopan hanya untuk menjage hati orang??? Contoh paling senang, kalau ko tak suka berita tv tiga suku dengan berita2 yang ditulis dalam Utusan Meloya, kenapa mesti ko habiskan masa dan wang dengan melayan berita2 dalam tu? Ape yang nak ditunggu lagi, movelahhhh... Kalau benda tu takde kaitan dengan hidup ko, buat ape ko nak terase atikan?

Tak dapat dinafikan sesungguhnye aku sememangnye seorang yang suke sangat memerhati keadaan sekeliling sambil menilai, membuat andaian sendiri dan akhirnye mengutarakan pendapat aku sendiri.. betul atau salah, itu bukan hal utama.. Dan itu bukan juga masalahnye..

Kesimpulannye, kalau dah tak suka, buat ape nak menempek lagi... Pergilah secara hormatnye. Ade otakkan? Sile pakai... 

No comments:

Post a Comment