AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Thursday 3 May 2012

~ SeKaLi AkU MeNyAmPaH... ~




Citer ni benaunye macam da x syok sgt untuk dicitekan sebab dah berlaku 2,3 minggu lepas! hehe.. Walau pun 2,3 minggu lepas kan. Tetapi ianya masih lagi segar dari ladang.. Tetap terpahat rapi di kotak minda aku ni. So aku bagitahu di sini yang aku tetap nak citer gak. Aku pedulik hapeee… Blog ni aku yang punyekan… Hahahaha.

Errrmmmm.. aku ni bukan jenis yang senang nak benci dan menyampah dengan seseorang tapi, sekali aku menyampah.. memang apa jer yang dia buat sumenye takkan kena di mata aku. Aku bukan nak cari gaduh, apatah lagi nak bertindak tak matang. Kadang2, kalau aku boleh sabar, aku akan sabar, dan aku suka biarkan jer benda tu berlaku. Sakit hati tu, itu dah sememangnye lah, tapi aku suke biarkan jer..

Tapi... kalau dah menyampah sangat. Da sampai tahap gaban tu. Eeeerrrrrmmmmm... sape yg kenal aku tu tau la. Mulut aku ni memang akan susah nak stop membebel. Iiisshhhhh, sian kat kawan2 aku yg terpaksa rela mendengar aku membebel.. hahahahaha.. sori2 yer geng….

Dari hari ke hari, terasa menyampah aku pada dia dah makin membuak2.. maybe sebab perangai dia yg memang aku tak rasa ada orang yg akan suka..
Entah apa ada dalam fikiran dia agaknye. Ape yang dia nak wat aku memang tak kisah. Buatlah sesukati ati pun. Jujur aku kata, aku memang menyampah bile setiap kali terpandang akan mukenye…

Camtu la diri aku ni bila dah menyampah kat orang. Sekarang ni apa yang dia buat semua benda aku rasa tak kena kat mate aku.. Aku ni… Perangai burukkan. Tak baikkan aku wat camtu kat orangkan?? Memangla tak baik. Dan aku sememangnye nak cube lupakan benda2 yang da lepas tu. Tapi.. susah sangat bila mengenangkan apa yang dia dah buat pada aku..

Takpe lah.. Lupakan je la kisah dia tu. Aku harap jugak suatu hari nanti dia betul2 akan berubah. InsyaAllah.. Kadang2 kesian gak aku tengok. Kesian......

Apa2 pun, aku sentiase beringat gak.. Nak menyampah atau benci kat seseorang tu kene berpada2 gak. Sebabnye takut satu ari nanti dia akan jadi orang yang paling aku sayang pulak. Sat, nak membayangkan… Ohhhh Tidakkkkk....!!! Nooooooo....!!!!!!!!!!! Tak akan.... takmo, takmooo... 

No comments:

Post a Comment