AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Monday 14 May 2012

~ SaNtApAn AnAk2 D SuBuH HaRi... ~






Nasi Goreng Special Ummi ni aku wat pagi tadi untuk sarapan anak2. Bangun seawal 5.00 pagi. Bleh plak dok menung pkir ape yang nak godekkan kat dapo pagi ni... 

Last2 aku gelakkan untuk diri sendiri, apelah bijak bistarinye aku ni.. Bukan ke dalam periuk ada nasi lebihan makan malam tadi. Iiiisshhhh... ape yang nak dok dipikir2kan lagi, goreng jer ler.. Terpikir lagi, stok hidupan liar sudah kepupusan. Yang ade hanye sebijik telur ayam, ikan bilis n sayur. 

Aaarrrggghhhhh... Itu pun dah kira oklah tu. Masuk jer ape yang ade, tak yah nak letak macam2. Yang ade tu pun dah kire ok. Rasenye tetap same pun. Yang pentingnye sedaaaaaappppppp.... Kalau tak sedap, takkan kontang kuali aku dibuatnye. Hahahahaa...





No comments:

Post a Comment