AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Thursday 24 May 2012

~ AkU & CeRmIn... ~



Hahahahaha... Orang pompuan ni pelikkan? Pantang berjumpe dengan cermin n mesti ade cermin walau pun di mane berade... Bile dah tengok cermin, mulalah start posing. Senyum sikit, dan.. sikitt..sikiiiitttt!! Hahahaha....



Aku dengan cermin memang tak dapat dipisahkan. Tak cukup dengan cermin kat dalam handbag. Kalau jumpa cermin kat toilet, comfirm dok ngadap gak..



Kadar excited aku  tgok cermin ni mengikut atau berkadar langsung dengan saiz cermin. Semakin besar saiz cermin, semakin lamelah dok mengadapnye…. Hahahahah


Pagi2 sebelum pergi kerja, cermin akan dibelek2  Hahaha… Tengok setiap sudut, pelusuk muka. Kalau ternampak ade yang berkenaan tak memuaskan hati maka 
jiwa jadi down, semangat pun hilang… Iiisshhhhh.. Tak lah sampai ke situ... Tu dah kes parah tu... Hahahaha….




Apelah aku ni ek. 


Ape2 pun hakikat kekurangan diri tetap diterima, cmne hangin pun cermin tidak akan same sekali dicampakkan…

Kalau pecah nnti sape yang susah… Diri sendiri gak, terpakse cari baru untuk menjadi ganti… 


No comments:

Post a Comment