AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Wednesday 16 May 2012

~ TaNgIsAn HaTiKu... ~




Saat ini...
Aku seperti ingin denyut nadi ini berhenti
Ingin sekali aku noktahkan kesedihan hati
Hati terluka belum berhenti menangis
Bilakah ianya akan tersenyum kembali???

Saat ini...
Aku masih kisahkan hati ini
Soal hati yang kadang2 diburu sepi
Hati yang berulang kali dilanda rindu
Kini ku biarkan saja hati ini sepi dan sepi lagi
Masihkah ada harapan dan impian untuk hatiku ini??
Adakah yang tinggal hanyalah deraian air mata yang menemani ku di malam hari....

Saat ini...
Perlukah aku percaya cinta itu membawa ku bahagia,
Jawapan itu.
Terkunci Sepi...

Saat ini...
Terkenangkan adakah kejujuranku ini dihargai
Terkenangkan adakah kesetiaanku ini dipandang sepi
Oh Tuhan, kau Maha Mengetahuinya….

Saat ini...
Aku ingin berhenti menangis
Meski hati ini terkunci sepi
Akan ku terus hadiahkan kejujuran hati ini
Kerana itu sahaja yang aku miliki...
Hanya itu.... Hadiahku untuk dirinya…

No comments:

Post a Comment