AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Thursday 30 August 2012

~ GaNgGuAn KeTiKa BeRbLoG... ~


Gangguan yang selalu dihadapi ketika menulis blog


Terkadang bila masanya tiba idea2 menarik yang diinginkan untuk tulis di blog, dengan semangat berkobar-kobar, aku mula menaip perenggan pendahuluan. Ketika hendak masuk ke isi pertama pula, tiba-tiba deringan telefon berbunyi.....

Adoiiii aaiiii… Konsentrasi telah terganggu! Mood yang tengah excited menulis artikel tadi, telah terpotong. Momentum untuk aku menulis perenggan yang seterusnya hilang. Atau lebih teruk lagi, aku terus hanyut dengan melayan member menyembang dan meninggalkan artikel yang telah ditulis separuh jalan sebentar tadi.

Inilah salah satu contoh masalah yang sering dihadapi oleh aku ketika sedang excited berblog, tiba-tiba ada sahaja gangguan yang akan mengganggu konsentrasi aku. Sabar jerlah…. Hehehehhe...

No comments:

Post a Comment