AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Wednesday 15 August 2012

~ JuAdAh AiR TaNgAn BeRbUkA... ~



Wah wahh.. sedar tak sedar arini jer dah 26 hari kita berpuasaaa...
Maknenye lagi 4 hari akan timbullah anak bulan Syawal.. 
sungguh pantas masa berlalu!
Alhamdulillah.. InsyaAllah tahun ni seperti tahun lepas Farra dan Hakim masih berpuasa penuh!!!
Cume Nana n Myra jer masih lagi gongak puasenye... Hehehehe...
Bak kate buah hati, ummi jangan paksa anak2, dorang masih kecil lagi...
Ape2 pun aku sangat-sangat bersyukur dengan perkembangan dorang
Walaupun selalu goyah bila dah nak dekat waktu berbukaa
lagi2 kalau makanan dah tersedia di atas meja! 
Kena la pujuk dan pujuk supaya terus bertahann!
Dan Alhamdulillah sampai ke hari ni yang masih berpuasa penuh, berpuase penuh!!
Dan sehingga ke hari ini kami anak beranak berbuka dengan juadah yang aku masak di rumah.
Masakan yang fresh dengan air tangan aku sendiri.
Biarpun tak mewah makanannya tapi berkat masak menyediakan juadah berbuka
untuk orang berbuka puasa itu fadhilatnya besar....
Aaahaa.. Memandangkan dah nak berraye. Entry kali ni aku nak update pasal beberapa
juadah yang sempat aku masak untuk berbuka puasaa.













No comments:

Post a Comment