AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Monday 27 August 2012

~ SiAp JuA AkHiRnYa... ~


Sedar tak sedar jam dah tunjuk angka 11 malam... Alhamdulillah... siap akhirnya jahit manik ringkas2 jer pada baju baju raya aku ni. Setiap tahun mesti ada tema warna baju raya. Tahun 2012 ni aku memilih hijau... Kami sekeluarga akan sedondon setiap 1 Syawal. Baju ni aku beli readymade. Bila dah beli kain kosong, nampak kosong sangatlah pulak. So bile dibelek2 nampak gayenye aku kene jahitkan manik. Bagi Nampak meriahlah sikit. Manik pun gune yang sedia ade jer, tak sempat nak p membeli. Bermula dari jam 8.00 malam hinggalah 11.00 malam... Siap, settle semuanya. Fuh... Lega rasanya.... Mata pula langsung tak ngantuk... Sebab tu boleh siap cepat…

Celoteh panjang pula.... Sekadar gambar untuk kenang2an... Close up di bahagian tangan....








No comments:

Post a Comment