AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Wednesday 15 August 2012

~ KaD RaYe BuAt TeAcHeR... ~

“Setiap karya seni hendaklah dihargai kerana setiap karya seni yang dihasilkan adalah sesuatu yang baru yang tidak pernah wujud di dunia ini sebelum ini...”

Apabila raya semakin dekat, anak2 dah mula mintakkan aku membeli dorang kad raya. Bile aku bertanye nak bagi sape kad tu, jawabnye kiteorang nak bagi cikgu n teacherlah ummi.  Demi anak2, insyaAllah aku tunaikan.
Aku sepenuhnya bagi kebebasan mereka mendecorate kad raya masing2. Terharu aku melihat minat dan kesungguhan mereka untuk menghasilkannya sesuatu yang terbaik.




Untuk menjadikannya lebih kreatif dan menarik, aku telah siapkan sticker2 comel.





“Hanya manusia sahaja yang mempunyai kreativiti untuk menghasilkan sesuatu yang baru...”

No comments:

Post a Comment